Hikaye tadında 3.500₺ Dolandırıldım
69
●6.298
- 23-05-2022, 00:38:10Geçmiş olsun hocam sabırlı davranmışsınız bende olsaydım döverdim o adamı orada
- 23-05-2022, 00:39:49Millet kansız olmuş , okudukça kendini bunun gibi insan sanan insancıklardan biraz daha soğuyor insan , nasıl böyle kansız olduk hiç anlamıyorum, para varya ah şu şu lanet para bizi dinimizden imanımızdan uzaklaştırdı inşallah yakın zamanda insanlığımıza geri dönmemizi sağlayacak kıyamet gibi bir olay olurda düzeliriz bir süreliğine, bir süreliğine diyorum çünkü insancıklar zaman geçtikçe yine kansızlaşıyor. Allah yardımcın olsun. Azıcık içimi dökeyim dedim.
- 23-05-2022, 00:40:55Teblig kağıdı, ihtar gitsin. Suç duyurusunda bulun belki senden başkaları da vardır. Belki kazandın. Belki iyi yanına kar kalmadı. Güzel canını sıkma hocam. Ben olsam acımam zor zaman da seni zor da koymuş. Bizim insanımıza yakışmaz bu.
enzquella adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-05-2022, 00:43:35istanbul kelimesini gördüğümde gidişata pek şaşırmam diye düşündüm ama yine de çok üzücü. biz de ankaradan istanbula geldiğimizde çok şeylerle karşılaştık. bize de nakliyeciler 2bin tl ye yakın kazık attı. burası istanbul dedikleri var ya işte o yer diye düşünüyorum her defasında
- 23-05-2022, 00:48:29Savcılığa ************** suçundan suç duyurusunda bulunun. İnşallah konu hukuki bir sorun ceza alanına girmiyor deyip takipsizlik kararı vermez. Ama evin ona ait olmadığını sonradan öğrendim desen belki bir şeyler çıkar. Savcı Uzlaştırmaya sevk eder, uzlaştırmada da paramı alırsam uzlaşırım dersiniz. Paranızı alabilirsiniz. Bir kuruş bile masrafınız gitmez.
Hukuki alacak derse savcılık 1500 TL civarı masraf gider. Dosya en az 2 yıl sürer. Dava sonrası haklı çıkarsanız hem harcı hem de alacağınızı alırsınız - 23-05-2022, 00:53:491.500₺ ödeyecek gücüm yok şuan hemen anında mı ödüyoruz?ibrahimdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2022, 00:54:39Üyeliği durdurulduHiç içime sinmeyen bir olay olmuş önceden forumda konu açmayı deneseydiniz sanırım yardımcı olucak 5 10 kişi belki daha fazla şekilde insan çıkabilirdi burası büyük bir aile umarim her şey istediğiniz gibi olur hani ne denir bilemiyorum o yüzden bu şekilde yazıyorum
- 23-05-2022, 00:55:17Teşekkürler bende kararsızım uğraşamaya değer mi diyeAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle