• 21-05-2022, 19:39:38
    #1
    Başlıklar şöyle olur: Dolar bilmem kaç olacak. İçine giriyorsun. Enflasyon şu kadar olduğu için 2 yıl içerisinde olabilir.

    10 tahmin anlatıyor. Biri tutunca nasıl dedim ama diyor.

    Bunların Twitter versiyonları da var. BTC 100K olacak. Bazen tweet altındaki yorumlara bakıyorum. Geçen senede aynı şeyleri söylemiştiniz diye takipçiler yazınca, hırçınlaşıyorlar hemen.

    Eskiden oturup bu sitelerdeki ekonomi yorumcularını takip ederdim ama artık kabak tadı verdi. Bir de en komiği o olacak, bu olacak diye kesin gibi konuşup, yatırım tavsiyesi değildir demeleri.
  • 21-05-2022, 19:41:24
    #2
    https://youtu.be/bXSB0aBeZcU
  • 21-05-2022, 19:42:47
    #3
    Aynen öyle artık iyice sıktı mağaradaki adama sorsan o da söyler doların yükseleceğini. Her hafta her hafta dolara dikkat ekonomi zart zurt diye video atıyorlar. Tabi onların gelir kaynağı da orası. 500k izlense video 7-10k arası gelir haftada 4 kere atsa miss
  • 21-05-2022, 19:42:48
    #4
    Türkiyede en kolay youtube içeriği olan şey,bir şeylerin ileride artacağını söylemek olsa gerek
  • 21-05-2022, 20:28:39
    #5
    O basit sorun, ülkeyi yönettiğini iddaa edenlerde ekonomi şöyle böyle olacak diyorlardı.

    ekonomi bilmeyenlerin yönettiği ülkede ekonomi bilmeyenlerin yt kanalı açması çok doğal. Üstelik ekonomi bilmeyen yöneticileri seçenler de, ekonomi bilmeyen yt kanallarını izleyenler de ekonomi konusunda bilgisizler…

    kısaca normal bir durum.