Başlıklar şöyle olur: Dolar bilmem kaç olacak. İçine giriyorsun. Enflasyon şu kadar olduğu için 2 yıl içerisinde olabilir.
10 tahmin anlatıyor. Biri tutunca nasıl dedim ama diyor.
Bunların Twitter versiyonları da var. BTC 100K olacak. Bazen tweet altındaki yorumlara bakıyorum. Geçen senede aynı şeyleri söylemiştiniz diye takipçiler yazınca, hırçınlaşıyorlar hemen.
Eskiden oturup bu sitelerdeki ekonomi yorumcularını takip ederdim ama artık kabak tadı verdi. Bir de en komiği o olacak, bu olacak diye kesin gibi konuşup, yatırım tavsiyesi değildir demeleri.