• 21-05-2022, 13:06:49
    #46
    Evlenmek zor değil, çok zor iş.
  • 21-05-2022, 13:07:07
    #47
    Evlilik adetleri yoreden yoreye degisiyor Ben Afyonkarahisarda oturuyorum bizdede bir evliligin masrafi en az 500.000tl . Bizde kiz tarafi en az 7 bilezik bu duruma gore degisir cogu 10 adet istiyor zincir taki setleri derken en az 150.000tl ile 200.000tl tutar sonrasi ev adan z ye duzulur tum erkegin ve kizin akrabalarina elbise alinir birde dugun masrafi gercekten cok masrafli o yuzden evlenemeyen genc sayisi coktur.
  • 21-05-2022, 13:10:11
    #48
    Bilezikleri vs de hallettikten sonra bu seferde abisi birsey isteyecek onu da hallettikten sonra bu seferde diğer kardeşi birsey isteyecek onuda hallettikten sonra düğün için bu sefer akrabaları birsey isteyecek onu da hallettikten sonra evleneceksiniz bu seferde eşin sürekli birseyler isteyecek işte orda tıkanıp boşanacaksın ve ömür boyu borç ödeyeceksin ve size tecrübe olarak kalmış olacak psikolojik olarak yorulabilirdin vazgeçerek en iyisini yapmışsın .
  • 21-05-2022, 13:14:10
    #49
    Yakin zamanda evlendim.
    Altınlar ortalama 90 bin lira
    Mobilya 70 bin lira
    Beyaz esya 25 bin lira
    Küçük ev aletleri 20 bin lira
    TV 10 bin lira
    Perdeler 7 bin lira
    Halılar 5 bin lira
    Cam ürünler vs 15 bin lira
    Dugun masrafları 20 bin lira

    Evlenmek masraflı, bu masrafı yapmaya değer insanlar ile yola çıkılmalı. Allah herkese kolaylık versin, insanlar çok anlayışsız.
  • 21-05-2022, 13:15:12
    #50
    Eşek sütümüymüş 30 bin tl istiyo vay anam vay
  • 21-05-2022, 13:21:34
    #51
    Zaten düğün yapmayı düşünmeyip olursa aile, arkadaş arasında ufak bir şeyler yapmayı düşünen ben bile bunu okuduktan sonra çok üzüldüm gerçekten. Babanızın seviyosan kabullenir veririm demesi falan içimi acıttı gerçekten. Biz şu anlık kız arkadaşımla şu kafadayız, eğer de olursa iş oralara kadar gelirse düğün masrafına vs. gireceğimize o parayı kendimize ayırır, belki de yatırım yapar ama bi şekilde kendimize harcarız diye düşündük. Gerçekten sevdiğiniz kişinin bu kafada olması kadar güzel bir şey olmadığını şimdi bir kez daha anladım.
  • 21-05-2022, 13:30:25
    #52
    Kızını satılık bir mal olarak gören ebeveyne anne ve baba demek zorunda kalmadığın için şanslısın. Koşarak uzaklaş o aileden de kızdan da.
  • 21-05-2022, 13:35:22
    #53
    Resulullah Efendimiz; “Evlenmenin en hayırlısı, en kolay ve külfetsiz olandır.” (Ebu Davud Nikah:32, İbn Mâce, Sünen, Nikâh, 25) buyururken bize bir yol haritası çizmiştir.
  • 21-05-2022, 13:38:55
    #54
    Allah kurtarmış verilmiş sadakanız varmış