Zaten düğün yapmayı düşünmeyip olursa aile, arkadaş arasında ufak bir şeyler yapmayı düşünen ben bile bunu okuduktan sonra çok üzüldüm gerçekten. Babanızın seviyosan kabullenir veririm demesi falan içimi acıttı gerçekten. Biz şu anlık kız arkadaşımla şu kafadayız, eğer de olursa iş oralara kadar gelirse düğün masrafına vs. gireceğimize o parayı kendimize ayırır, belki de yatırım yapar ama bi şekilde kendimize harcarız diye düşündük. Gerçekten sevdiğiniz kişinin bu kafada olması kadar güzel bir şey olmadığını şimdi bir kez daha anladım.