• 21-05-2022, 11:24:22
    #19
    Bir avukata danışmanız bilgi açısından daha iyi olacaktır. Forumda son zamanlarda bu tür konular açılmaya başlandı ve her keseden yorumlar görüyorum. Yorumlara göre hareket etmeniz sizi yanlış yönlendirebilir.
  • 21-05-2022, 11:30:31
    #20
    bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın ama çocuk annesiz veya ilgisiz kalmamalı yakın bir akraba bile olsa ileride büyük psikolojik sorunlar çıkıyor bizzat yakın arkadaşımın çocuklarından gördüm arkadaşım çalışıyor eşi çalışıyor küçük çocuklar Bi gün o komşu bigün bu akraba çoğu zaman evde tek kalıyorlar çocuklar şuan 15 16 yaşlarına geldi ama çok zorluk çektiler psikoloji tadavisi özel okul özel ders vs ortak eğitim yerlerinde duramadılar geride kaldılar yani bu zamanda zor ama en doğrusu annesi veya babane anane gibi yakından ilgilenecek birileri ile kalamaları. Maddiyattan şartlardan önce bunları da düşünün lütfen hasta kadında kendine mi bakacak cucuklara mı oda zor Allah yardımcınız olsun.
    kendi evimin yakınında annem ve kız kardeşim var, okula başladıklarında muhtemelen saat 14:00 'te çıkacaklar, biz işten gelene kadar çocuklar babannesinde kalmış olacak, orta okul çağına kadar bu süreç devam eder sonra normale döner diye düşünüyorum.
  • 21-05-2022, 11:31:46
    #21
    Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir avukata danışmanız bilgi açısından daha iyi olacaktır. Forumda son zamanlarda bu tür konular açılmaya başlandı ve her keseden yorumlar görüyorum. Yorumlara göre hareket etmeniz sizi yanlış yönlendirebilir.
    Pazartesi günü danışacağım hocam, biraz vicdan yaptımda bu yüzden sizinle paylaşmak istedim.
  • 21-05-2022, 11:33:02
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen delikanlı olsan numaranı yazarsın. Klavye delikanlısı ben yine adres yazdım sen ona cevap versene. Yemez ama işte buradan artistlik yaparsın. Sokakta abi yapma diyen tipsindir kesin sen.
    Çoluk çocukla uğraşmıyorum .Çok fazla kurtlar vadisi izledin sanırım.
  • 21-05-2022, 11:37:48
    #23
    tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebligat çekin, eğer ki acelemiz var diyorsanız. Evi bir akrabanızın üzerine yapıp satışa koyduğunuzu söyleyin. Evi yeni alan kişi içerideki kiracıyı 1 dakika bile tutmaz çıkarma hakkına sahiptir.
    Senin o 1 dk adam istemedikten sonra yine 1 seneyi bulur. 😀 Zorla eve girip eşyaları mı çıkaracaksın.
  • 21-05-2022, 11:41:26
    #24
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoluk çocukla uğraşmıyorum .Çok fazla kurtlar vadisi izledin sanırım.
    Muz cumhuriyeti sanıyor galiba arkadaşımız söylediklerine bakılırsa.
  • 21-05-2022, 11:46:28
    #25
    tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapacaksın gelip yarın işe mi başlayacaksın? Nedir bu sorgu sualin?
    Şükür işim gücüm var da profil yaşına baktım çocuk musun diye babam yaşındasın ama büyük bir uslup sorununuz var. O nedenle uzatmaya gerek yok. Selametle.
  • 21-05-2022, 11:47:19
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şükür işim gücüm var da profil yaşına baktım çocuk musun diye babam yaşındasın ama büyük bir uslup sorununuz var. O nedenle uzatmaya gerek yok. Selametle.
    Selametle.
  • 21-05-2022, 11:52:46
    #27
    tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceki; mesajımda belirttim, Tüfe Tüfe oranını bahane edip sülük gibi yapışıyorlar eve diye. Neyi anlamadın ki? İlla alt yazılı Türkçe metin mı getireyim sana kardeşim. Gayet sağlıklı ve iyiyim. Şükürler olsun.

    Kiracılarımla aram iyi değil, çıkardım şuan ev boş duruyor kafam daha rahat.
    Bende diyorumki ; SÖZLEŞME YAPIP SÖZLEŞME SÜRESİ DOLMADAN EVİNDEN ÇIKMAYAN, YASAL ZAM ÜZERİNDEN KİRASINI ÖDEMEYE DEVAM EDEN KİŞİLER NİYE SÜLÜK OLUYOR?