Önceki; mesajımda belirttim, Tüfe Tüfe oranını bahane edip sülük gibi yapışıyorlar eve diye. Neyi anlamadın ki? İlla alt yazılı Türkçe metin mı getireyim sana kardeşim. Gayet sağlıklı ve iyiyim. Şükürler olsun.
Kiracılarımla aram iyi değil, çıkardım şuan ev boş duruyor kafam daha rahat.
Bende diyorumki ; SÖZLEŞME YAPIP SÖZLEŞME SÜRESİ DOLMADAN EVİNDEN ÇIKMAYAN, YASAL ZAM ÜZERİNDEN KİRASINI ÖDEMEYE DEVAM EDEN KİŞİLER NİYE SÜLÜK OLUYOR?