Tebligat çekin, eğer ki acelemiz var diyorsanız. Evi bir akrabanızın üzerine yapıp satışa koyduğunuzu söyleyin. Evi yeni alan kişi içerideki kiracıyı 1 dakika bile tutmaz çıkarma hakkına sahiptir.
Senin o 1 dk adam istemedikten sonra yine 1 seneyi bulur. 😀 Zorla eve girip eşyaları mı çıkaracaksın.