Ev Sahibi Olmakta Zor, Kiracı olmakta
44
●2.342
- 21-05-2022, 11:30:31kendi evimin yakınında annem ve kız kardeşim var, okula başladıklarında muhtemelen saat 14:00 'te çıkacaklar, biz işten gelene kadar çocuklar babannesinde kalmış olacak, orta okul çağına kadar bu süreç devam eder sonra normale döner diye düşünüyorum.bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2022, 11:31:46Pazartesi günü danışacağım hocam, biraz vicdan yaptımda bu yüzden sizinle paylaşmak istedim.Gurul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2022, 11:33:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çoluk çocukla uğraşmıyorum .Çok fazla kurtlar vadisi izledin sanırım.tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2022, 11:37:48Senin o 1 dk adam istemedikten sonra yine 1 seneyi bulur. 😀 Zorla eve girip eşyaları mı çıkaracaksın.tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2022, 11:41:26Muz cumhuriyeti sanıyor galiba arkadaşımız söylediklerine bakılırsa.Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2022, 11:46:28Şükür işim gücüm var da profil yaşına baktım çocuk musun diye babam yaşındasın ama büyük bir uslup sorununuz var. O nedenle uzatmaya gerek yok. Selametle.tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2022, 11:47:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Selametle.kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2022, 11:52:46Bende diyorumki ; SÖZLEŞME YAPIP SÖZLEŞME SÜRESİ DOLMADAN EVİNDEN ÇIKMAYAN, YASAL ZAM ÜZERİNDEN KİRASINI ÖDEMEYE DEVAM EDEN KİŞİLER NİYE SÜLÜK OLUYOR?tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle