• 20-05-2022, 01:23:24
    #1
    Herkese selamlar. Iphone 8 plus cihazımı satıp Iphone 13 almayı düşünüyorum. Ya yarın ya pazartesi günü alacağım. Sizce pazartesi gününe kadar bir zam gelir mi? Elimdeki 8 plus ı satıp üstüne para koyup alacağım. Pazartesi gününe kadar satmayı düşünüyorum. Sürekli zam haberleri geliyor artık paranoyak oldum. Sizce pazartesi gününe kadar ciddi bir zam gelir mi dersiniz? Sizce nasıl ilerlemeliyim?
  • 20-05-2022, 01:24:52
    #2
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    Yakındır Hocam Bugün Yarından İyidir İletişime Geçin Yardımcı Olalım
  • 20-05-2022, 01:26:27
    #3
    Belki yarın belki yarından da yakın
  • 20-05-2022, 01:27:21
    #4
    haziranda gelir diye tahmin ediyorum temmuzda asgari ücret zam gelecek temmuza bırakmazlar, hissedilen kur zaten en az 20 $ en fazla 25 $ ortalama yani zamlarla beraber en az 30$ hissedilen olacak yani
  • 20-05-2022, 01:28:45
    #5
    16 barajını aşarsa gelebilir. pazartesi güncellemede olabilir ama bu hafta içi mutlaka alın.teki hafta zamlı alırsınız gibi
  • 20-05-2022, 01:29:36
    #6
    Daha bugün iPhone 8 64 GB cihazımı verip üstüne ekleyip iPhone 11 almaya gittim, adamlar tam ölücü çıktı güzelim cihaza 3.500 TL para biçtiler. En kısa zamanda almakta fayda var diye düşünüyorum ama değerinde de satışını veremiyoruz ne yazık ki.
  • 20-05-2022, 01:30:24
    #7
    Merhabalar, buna benzer bir konuyu sabah ben de açmıştım. Şahsen iPhone 14 duyurulana kadar bir fiyat artışı beklemiyorum.

    Kur epey sallantıda yine bu sıralar. Ben de uzun bir süredir ciddi bir bütçe ile MacBook almayı planlıyorum. Beni de korkutuyor.
  • 20-05-2022, 01:32:18
    #8
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha bugün iPhone 8 64 GB cihazımı verip üstüne ekleyip iPhone 11 almaya gittim, adamlar tam ölücü çıktı güzelim cihaza 3.500 TL para biçtiler. En kısa zamanda almakta fayda var diye düşünüyorum ama değerinde de satışını veremiyoruz ne yazık ki.
    Benim 64 gb 8 plus cihaza 4500-5000 gibi fiyat biçtiler. Bu fiyatı vermeleri normal mi acaba? Yoksa daha fazla eder mi?
  • 20-05-2022, 01:33:38
    #9
    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 64 gb 8 plus cihaza 4500-5000 gibi fiyat biçtiler. Bu fiyatı vermeleri normal mi acaba? Yoksa daha fazla eder mi?
    Gördüğüm kadarıyla (Karabük ili için) iPhone 8 64 GB versiyonu 4250 4400 arası gidiyor, plus olanı için tahminim 5250 5500 gibi bir fiyatta gitmesi gerekir diye düşünüyorum. Ama en doğru bilgiyi @MFK; 'dan alırız.