Herkese selamlar. Iphone 8 plus cihazımı satıp Iphone 13 almayı düşünüyorum. Ya yarın ya pazartesi günü alacağım. Sizce pazartesi gününe kadar bir zam gelir mi? Elimdeki 8 plus ı satıp üstüne para koyup alacağım. Pazartesi gününe kadar satmayı düşünüyorum. Sürekli zam haberleri geliyor artık paranoyak oldum. Sizce pazartesi gününe kadar ciddi bir zam gelir mi dersiniz? Sizce nasıl ilerlemeliyim?