Daha bugün iPhone 8 64 GB cihazımı verip üstüne ekleyip iPhone 11 almaya gittim, adamlar tam ölücü çıktı güzelim cihaza 3.500 TL para biçtiler. En kısa zamanda almakta fayda var diye düşünüyorum ama değerinde de satışını veremiyoruz ne yazık ki.
Benim 64 gb 8 plus cihaza 4500-5000 gibi fiyat biçtiler. Bu fiyatı vermeleri normal mi acaba? Yoksa daha fazla eder mi?