• 19-05-2022, 23:06:52
    #19
    yorumlar için tekrardan teşekkürler.
    hepsini inceliyorum ama yarısından çoğu ağır hasar kayıtlı
    "konunun başlığı ağır hasar kayıtlı araç almak hk" diye değiştircem

    @buwork; @HyperFt; @MFK; @Awakea;
  • 19-05-2022, 23:53:41
    #20
    180.000’e 2010 dizel otomatik accent era sattim full paket
    325.000’e rapid aldim alana kadar gobegim catladi.
    Dizel otomatik sartiniz varsa accent era’ya bakin derim
  • 23-05-2022, 14:46:27
    #21
    2007 polo comfortline temiz bakımlı bulabilirseniz tavsiye ederim
  • 29-07-2022, 01:31:52
    #22
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4048215/detay/

    @CnCServer; da uzaktan bir ekspertiz yaparsa... 1083094124-post4.html
  • 29-07-2022, 04:14:08
    #23
    Saniyeden çıkamazsın ikinci el alırsan
  • 29-07-2022, 13:01:51
    #24
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlandaki linea güzel 200'e pazarlıkla alınır hatta 190 a, ama ben lineanın kasasını fazla büyük buluyorum, 95 hp motor bu kasa az hantal bence, clio yada albea multi jet bakın taksi çıkması olmasın, ayrıca şu an koronayım 3 ağs.da karantinam bitiyor araca karar verdiniz ekspertizde yaptırdıktan sonra ataşehire adresime gelirseniz aracı 5-10dk kullanıp motor hakkında size bilgi verebilirim.

    2006 yılında sıfır albea almıştım 14k km de sivas a satmıştım 2009 da. Aracın motorunu enfes açmıştım zorlanmadan 220km/h ye çıkıyordu,ben yerinizde olsam albea alırım.
  • 29-07-2022, 13:41:24
    #25
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlandaki linea güzel 200'e pazarlıkla alınır hatta 190 a, ama ben lineanın kasasını fazla büyük buluyorum, 95 hp motor bu kasa az hantal bence, clio yada albea multi jet bakın taksi çıkması olmasın, ayrıca şu an koronayım 3 ağs.da karantinam bitiyor araca karar verdiniz ekspertizde yaptırdıktan sonra ataşehire adresime gelirseniz aracı 5-10dk kullanıp motor hakkında size bilgi verebilirim.

    2006 yılında sıfır albea almıştım 14k km de sivas a satmıştım 2009 da. Aracın motorunu enfes açmıştım zorlanmadan 220km/h ye çıkıyordu,ben yerinizde olsam albea alırım.
    Zor alınır 190’a. 205 dediler de vermedim ben be ne diyorsun sen. 🤣
    Geçmiş olsun bu arada. 😔
  • 29-07-2022, 14:06:09
    #26
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor alınır 190’a. 205 dediler de vermedim ben be ne diyorsun sen. 🤣
    Geçmiş olsun bu arada. 😔
    Teşekkürler, siz iyi pazarlık yapana denk gelmemişsiniz, audi var a3 190hp şu an bende, araçsız olsam sizle pazarlığa girerdim

    Bu arada toyota yaris B segment SUV çıkarmış hybrid inanın 800 küsür bin TL şu ötv indirimi gelsede piyasa düzelse 1.6 motora kadar hemen sıfır araç alırım, tabi çip krizine rağmen 0 km araç bulabilirsem.
  • 29-07-2022, 16:27:54
    #27
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler, siz iyi pazarlık yapana denk gelmemişsiniz, audi var a3 190hp şu an bende, araçsız olsam sizle pazarlığa girerdim

    Bu arada toyota yaris B segment SUV çıkarmış hybrid inanın 800 küsür bin TL şu ötv indirimi gelsede piyasa düzelse 1.6 motora kadar hemen sıfır araç alırım, tabi çip krizine rağmen 0 km araç bulabilirsem.
    Ben Jazzcıyım ve onun da çok iyi hibridi var ama zam yapılan gün kaçırdım bir tanesini, kısmet değilmiş. 😊