CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlandaki linea güzel 200'e pazarlıkla alınır hatta 190 a, ama ben lineanın kasasını fazla büyük buluyorum, 95 hp motor bu kasa az hantal bence, clio yada albea multi jet bakın taksi çıkması olmasın, ayrıca şu an koronayım 3 ağs.da karantinam bitiyor araca karar verdiniz ekspertizde yaptırdıktan sonra ataşehire adresime gelirseniz aracı 5-10dk kullanıp motor hakkında size bilgi verebilirim.

2006 yılında sıfır albea almıştım 14k km de sivas a satmıştım 2009 da. Aracın motorunu enfes açmıştım zorlanmadan 220km/h ye çıkıyordu,ben yerinizde olsam albea alırım.
Zor alınır 190’a. 205 dediler de vermedim ben be ne diyorsun sen. 🤣
Geçmiş olsun bu arada. 😔