Kredi Notum Çok Düşük | En Riskli Kategorideyim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kredi Notum Çok Düşük | En Riskli Kategorideyim
27
●
1.970
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kredi Notum Çok Düşük | En Riskli Kategorideyim
1
2
3
4
19-05-2022, 09:57:19
#10
Misafir
eTicra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herhangi bir ekstre ödemeniz 3 ayı 1 gün geçtiyse 5 yılda düzelmez hocam kara listedesiniz gibi görünüyor.
Öyle bisey yok hocam ben icralık.oldum.odeme yüzünden. Ödeme sonrasında 1 ay içinde kredi notum düzeldi.
Bu halk arasında ortaya atılan bir hurafe.
5 yıl çizgi yemeniz için varlık şirketine kadar borcunuzun gitmesi gerekiyor.
hzaytre
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
19-05-2022, 09:59:02
#11
Turkishli
Benim puanımda çok düşüktü. Kuveytturkten blokeli kredi karti cikardim. 3 ay sonunda 1500 lere gelmişti. Şimdi yine sıfırlamıştır o ayrı bir durum.
19-05-2022, 10:02:40
#12
globaltr
Benim kredi notum bile sistemde çıkmıyor
O kadar severler beni bankalar...
Kredi puanı sorgulamasında " Şu an sistem yanıt veremiyor " çıkıyor bende
19-05-2022, 10:04:11
#13
lionparsde
Üyeliği durduruldu
Bende bunlar bile cıkmıyor hocam nedense 🤣
19-05-2022, 10:10:09
#14
niks
Hangi siteden sorgulama yapabilirim ?
19-05-2022, 10:16:48
#15
DemirayBilisim
Nereden sorgulama yaptınız hocam
19-05-2022, 10:17:38
#16
globaltr
lionparsde adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende bunlar bile cıkmıyor hocam nedense 🤣
Gel sarılalım 🤣
19-05-2022, 12:02:13
#17
sarabayi
En iyisi krediye hiç bulaşmamak . Uzak durmak gerekir. ALLAH a savaş açmak demektir kredi .faiz
19-05-2022, 12:03:25
#18
premiumdizayn
Kurumsal Üye
sarabayi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En iyisi krediye hiç bulaşmamak . Uzak durmak gerekir. ALLAH a savaş açmak demektir kredi .faiz
Evet bende biliyorum ama araba kiralayacaktım en az 800 puan olması lazım dediler. Kredi puanı düşük olduğundan araba bile kiralayamadım
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler