Herhangi bir ekstre ödemeniz 3 ayı 1 gün geçtiyse 5 yılda düzelmez hocam kara listedesiniz gibi görünüyor.
Öyle bisey yok hocam ben icralık.oldum.odeme yüzünden. Ödeme sonrasında 1 ay içinde kredi notum düzeldi.
Bu halk arasında ortaya atılan bir hurafe.
5 yıl çizgi yemeniz için varlık şirketine kadar borcunuzun gitmesi gerekiyor.