İlk arabamı almış bulunuyorum.
68
●4.096
- 19-05-2022, 11:51:54Bu arabaları zamanında 2019 da 50 bin e almadığıma salağım ya gittim mondeo aldım hiç bulaşmayıp bunu alsa idim iyi idi yada 301 filan
- 19-05-2022, 11:58:40Evet hocam güzel araba ama konfor konusunda fazla konfor yok ideal bir araba üzmez sizi uzun yolda çok iyi ama virajlarda savurma yapabiliyorZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2022, 12:39:46Hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesin🙏🏽