Konu
İlk arabamı almış bulunuyorum.
19-05-2022, 11:58:40
#41
cagdasronay
ZekiOzl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kullandınız mı hocam daha önce?
Evet hocam güzel araba ama konfor konusunda fazla konfor yok ideal bir araba üzmez sizi uzun yolda çok iyi ama virajlarda savurma yapabiliyor