ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandınız mı hocam daha önce?
Evet hocam güzel araba ama konfor konusunda fazla konfor yok ideal bir araba üzmez sizi uzun yolda çok iyi ama virajlarda savurma yapabiliyor