Konu
İlk arabamı almış bulunuyorum.
19-05-2022, 11:51:54
#39
HazarHizmet
Bu arabaları zamanında 2019 da 50 bin e almadığıma salağım ya gittim mondeo aldım hiç bulaşmayıp bunu alsa idim iyi idi yada 301 filan