• 19-05-2022, 11:43:11
    #37
    hayırlı olsun
  • 19-05-2022, 11:47:44
    #38
    Hayırlı olsun. Peugeot ve Citroen aynı tasarımlı arabası bu. Peugeot olanları da var aynısı. Birader de almıştı, gayet güzel.
  • 19-05-2022, 11:51:54
    #39
    Bu arabaları zamanında 2019 da 50 bin e almadığıma salağım ya gittim mondeo aldım hiç bulaşmayıp bunu alsa idim iyi idi yada 301 filan
  • 19-05-2022, 11:55:39
    #40
    Hayırlı uğurlu olsun kardeşim. Rabbim daha iyilerini nasip etsin. Kazasız belasız inşallah.
  • 19-05-2022, 11:58:40
    #41
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandınız mı hocam daha önce?
    Evet hocam güzel araba ama konfor konusunda fazla konfor yok ideal bir araba üzmez sizi uzun yolda çok iyi ama virajlarda savurma yapabiliyor
  • 19-05-2022, 12:29:51
    #42
    Tekerinize taş değmesin, hayırlı olsun
  • 19-05-2022, 12:37:23
    #43
    Hayırlı olsun. Güle güle binin...
  • 19-05-2022, 12:39:46
    #44
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesin🙏🏽
  • 19-05-2022, 15:04:14
    #45
    Hayırlı olsun hocam. Allah kaza bela vermesin.