Halı saha maçına rakip takım aranıyor. :)
3
●658
- 19-02-2009, 12:08:21Arkadaşlar bir takımımız var. Halı saha maçı yapmak için rakip arıyoruz. İster kendi takımınız olur, isterseniz r10'dan bir takım çıkarabilirsiniz. Ortak bir yer bulup sahayı ayarlayıp maç yapabiliriz. Bu hafta sonu c.tesi olursa özellikle çok iyi olur.
- 19-02-2009, 12:26:53vallahi istanbul'da olsam emin ol gelirdim
okulun futbol takımındayım çok güzel sağ açık oynarım
- 19-02-2009, 15:36:29takım arıyoruz ya. fazla katılım olursa r10 içide maç yapabiliriz. öyle bir başlık vardı ama katılım olmadığı için gerçekleştirilemedi.
okulun futbol takımındayım çok güzel sağ açık oynarım