• 19-02-2009, 12:08:21
    #1
    Arkadaşlar bir takımımız var. Halı saha maçı yapmak için rakip arıyoruz. İster kendi takımınız olur, isterseniz r10'dan bir takım çıkarabilirsiniz. Ortak bir yer bulup sahayı ayarlayıp maç yapabiliriz. Bu hafta sonu c.tesi olursa özellikle çok iyi olur.
  • 19-02-2009, 12:26:53
    #2
    vallahi istanbul'da olsam emin ol gelirdim okulun futbol takımındayım çok güzel sağ açık oynarım
  • 19-02-2009, 14:17:48
    #3
    avrupa yakasında nerdesin tek başşıma işe yararsam oynarım
  • 19-02-2009, 15:36:29
    #4
    takım arıyoruz ya. fazla katılım olursa r10 içide maç yapabiliriz. öyle bir başlık vardı ama katılım olmadığı için gerçekleştirilemedi.