Konu
Halı saha maçına rakip takım aranıyor. :)
19-02-2009, 15:36:29
#4
imennanoglu
takım arıyoruz ya. fazla katılım olursa r10 içide maç yapabiliriz. öyle bir başlık vardı ama katılım olmadığı için gerçekleştirilemedi.