• 18-05-2022, 01:19:18
    #55
    Üyeliği durduruldu
    olayı iyi tarafından değerlendir ki dua et sadece renk atmış... kullandığın kremin yan etkisi olsaydı vücuduna sürdüğünde farklı bi reaksiyon gösterseydi yine olumsuz yorum mu yazardın? 5-6 dk sürmeyecek okuma süresinde olay nerelere gelmiş... millet olarak bilinçsizce hareket etmeyi ve sucu başkalarına yıkmayı çok seviyoruz kabul edelim...

    iyi forumlar.
  • 18-05-2022, 01:54:39
    #56
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemli olan adamın gurur değil. Önemli olan doğru şeyi yapmak. O yorumu silmek en mantıklısı. Bir eczacıyı lekelenen kıyafet için şikayet etmek makul değil. Siz nasıl bir sinirle yorumu yazdıysanız o da bir sinirle sizi aramıştır. Korktuğunuz içşn değil doğru olduğu içşn yapacaksınız. Eczacı ne düşünürse düşünsün önemli değil.
    Seni 2, 3 gündür takip ediyorum. Sen adamsın Kısa ve net
  • 18-05-2022, 02:03:51
    #57
    açıkcası ben de eczacının böyle bi görevi olmadıgını düşünenlerdenim yani o konuda adamlar haklı.ama sonrasında arayıp bu şekilde tehdit vari konuşmalarında ise siz haklısınız.ben bu durumu yaşasam,adamlar aradıgında güzelce durumu anlatıp,düzgün bi şekilde yorumu kaldırmamı istese kaldırırım.ama yok,bu şekilde yaparlarsa kimse bana bunu kaldırtamaz,o yoruma ek olarak bu yeni durumuda eklerim...şikayet filan konusuna gelince,bencede bişey çıkmaz.
  • 18-05-2022, 03:05:10
    #58
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kimseden sözümü esirgemem beni bilen bilir.
    Allah sizin gibi müşteriler ile hiç bir satıcıyı karşılaştırmasın.
    Hakkınızı hukukunuzu bilmiyorsunuz.
    Kendi bilinçsizliğinizi bırakıp eczacıyı suçluyorsunuz ve adama yerel işletmelerde düşük puan verip negatif yorum yapıyorsunuz.
    Neden? Çünkü okumanız yazmanız olduğu halde küçük bir kağıdı okumaya üşeniyorsunuz.

    Eczacının görevi senin kıyafetlerini korumak kıyafetlerin konusunda uyarı yapmak falan değildir.
    İlacı sürdükten sonra ne giyeceğiniz ve giydiğiniz kıyafetin kumaş ve boya yapısı eczacının ilgi alanında değildir.
    Eczacı size ilacı ne sıklıkla ve hangi dozda kullanacağınızı söyler geçer.

    Böyle saçma sapan bir konuda bana da kötü yorum yazsanız ben de size benzer tepki gösterirdim.
    Eczacının hiç bir suçu yokken kendi bilinçsizliğinizin ve tembelliğinizin suçunu eczacıya atmışsınız.
    Okuma yazma bilmeyen yaşlı cahil bir insan değilsiniz.
    Yaşınız kaç bilmiyorum ama cildinize kimyasal bir madde sürdüğünüzde bu maddenin kıyafetler ile temas etmemesi gerektiğini bu yaşa kadar öğrenmediyseniz eczacı ne yapsın?
    Eczacı bir krem verirken bu kremi kıyafetine değdirme, burnuna sokma, gözüne sürme, yalayıp yutma diye saçma sapan tavsiyeler mi verecek?
    Bence de o yorumu silin.
    Eczacı sağlık danışmanınızdır terziniz değildir.
    Kumaş boya attı diye eczacı şikayet edilmez.
    Saplaa
  • 18-05-2022, 06:07:39
    #59
    Kurumsal Üye
    Eczacı sizin kıyafetinize bakar mı hiç bu ne saçmalık. Bence de yorumu kaldırın. Kim olsa aynı tepkiyi verir.
  • 18-05-2022, 06:25:37
    #60
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yayladayız fazla eczane yok 2-3 tane. bir tanesinden solunum cihazı aldık.adam dediki 1 gün kullanım hakkınız var beğenmezsenzi getirin dedi.1 gün kullandık beğenmedik.geri götürdüğümüzde almadı. biz buraya ilaçta yazdırıyorduk.neyse ürünü mecbur kullanıyoruz ama yanında daha kalitelisinide aldım başka eczaneden. o eczane ile ilişkimi kestim.200 liradan az bir fiyatı vardı ürünün zorla aldıracak değildim.

    sonra 2 hafta kadar geçti baktım bu bizim bilgilerimizle iznimiz olmadan anneme dolu ilaç yazmış kendi kafasına göre.gelin ilaçlarınız hazır yada elman gönderelim getirsin diye. ya dedim sen onalrı iptal et.benim yerime bilgilerimi kaydederek nasıl sipariş ilaç geçersin dedim. dedim bak şikayet ederim.sosyal medya gücümde var seni ifşa ederim dedim.tamam dedi iptal ediyoruz.

    sonra şehire indik evimizin oradan ilaçları alacağız.eczane alamazsınız dedi. 1 ay önce almışsınız daha süresi dolmamış dedi. şimdi bu eczane iptal etmemiş ilacı hemde ilacın üzerine yatmış oldu. ve biz ilaçları alamadık annem kalp ve tansiyon ilaçları mağdur oldu pahalı ilaçlar ve para verip almak zorunda kaldık.

    bir yanım haziranda yaylaya gideceğim bul o eczacıyı diyor dağıt diyor ortalığı. diğer yanım sadakam olsun diyor. kararsız kaldım
    184 aklınızda bulunsun.
    Direk ruhsatını iptal ederler.
    İmza yoksa işini bitirirler.
  • 18-05-2022, 07:56:00
    #61
    R10 Sigortacısı
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yayladayız fazla eczane yok 2-3 tane. bir tanesinden solunum cihazı aldık.adam dediki 1 gün kullanım hakkınız var beğenmezsenzi getirin dedi.1 gün kullandık beğenmedik.geri götürdüğümüzde almadı. biz buraya ilaçta yazdırıyorduk.neyse ürünü mecbur kullanıyoruz ama yanında daha kalitelisinide aldım başka eczaneden. o eczane ile ilişkimi kestim.200 liradan az bir fiyatı vardı ürünün zorla aldıracak değildim.

    sonra 2 hafta kadar geçti baktım bu bizim bilgilerimizle iznimiz olmadan anneme dolu ilaç yazmış kendi kafasına göre.gelin ilaçlarınız hazır yada elman gönderelim getirsin diye. ya dedim sen onalrı iptal et.benim yerime bilgilerimi kaydederek nasıl sipariş ilaç geçersin dedim. dedim bak şikayet ederim.sosyal medya gücümde var seni ifşa ederim dedim.tamam dedi iptal ediyoruz.

    sonra şehire indik evimizin oradan ilaçları alacağız.eczane alamazsınız dedi. 1 ay önce almışsınız daha süresi dolmamış dedi. şimdi bu eczane iptal etmemiş ilacı hemde ilacın üzerine yatmış oldu. ve biz ilaçları alamadık annem kalp ve tansiyon ilaçları mağdur oldu pahalı ilaçlar ve para verip almak zorunda kaldık.

    bir yanım haziranda yaylaya gideceğim bul o eczacıyı diyor dağıt diyor ortalığı. diğer yanım sadakam olsun diyor. kararsız kaldım
    Hocam ne dağıtması daha neler. Sağlık bakanlığı dahil her yere şikayet et. Hatta karakola suç duyurusunda bulun kimlik bilgilerim kullanılarak ************** yapıldı diye.
  • 18-05-2022, 08:20:52
    #62
    Feto cu deee
  • 18-05-2022, 09:20:41
    #63
    Böyle müşterileri görünce insanın içi ürperiyor. Yorumlara bakınca da bu tür kişilere ürün satmakta Allah kolaylık versin ne diyelim. Eczacı kardeşime de sabırlar diliyorum