açıkcası ben de eczacının böyle bi görevi olmadıgını düşünenlerdenim yani o konuda adamlar haklı.ama sonrasında arayıp bu şekilde tehdit vari konuşmalarında ise siz haklısınız.ben bu durumu yaşasam,adamlar aradıgında güzelce durumu anlatıp,düzgün bi şekilde yorumu kaldırmamı istese kaldırırım.ama yok,bu şekilde yaparlarsa kimse bana bunu kaldırtamaz,o yoruma ek olarak bu yeni durumuda eklerim...şikayet filan konusuna gelince,bencede bişey çıkmaz.