digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önemli olan adamın gurur değil. Önemli olan doğru şeyi yapmak. O yorumu silmek en mantıklısı. Bir eczacıyı lekelenen kıyafet için şikayet etmek makul değil. Siz nasıl bir sinirle yorumu yazdıysanız o da bir sinirle sizi aramıştır. Korktuğunuz içşn değil doğru olduğu içşn yapacaksınız. Eczacı ne düşünürse düşünsün önemli değil.
Seni 2, 3 gündür takip ediyorum. Sen adamsın Kısa ve net