R10 hesabımı sinirle sildirmiştim, pişmanım
14
●1.380
- 16-05-2022, 15:39:26HSHDHHSBSBABSHSBDHSBSJAshentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güldüm ya buna 😂
naz yapıyor abisi - 16-05-2022, 16:46:31AdministratorO zaman bu konuyu açtığınız kullanıcı adı da yeni multi hesabınız oluyor @BilalBayar; @Bip;
Hesabını bir anlık öfkeyle sildiren kişiler için 1 yıllık kurumsal üyelik aldırıyorum. "Öfkeyle oturan, zararla kalkar" arkadaşlar.. - 16-05-2022, 16:53:37Üyeliği durdurulduTamam almayı kabül ediyorum, yeter ki hesabım açılsınAdmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2022, 16:56:26detay@r10.net adresine mail atıp bunu belirterek işleme devam edebilirsiniz.Xearth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle