Konu
R10 hesabımı sinirle sildirmiştim, pişmanım
16-05-2022, 16:46:31
#13
Coşkun Çetin
Administrator
O zaman bu konuyu açtığınız kullanıcı adı da yeni multi hesabınız oluyor
@
BilalBayar
;
@
Bip
;
Hesabını bir anlık öfkeyle sildiren kişiler için 1 yıllık kurumsal üyelik aldırıyorum. "Öfkeyle oturan, zararla kalkar" arkadaşlar..