O zaman bu konuyu açtığınız kullanıcı adı da yeni multi hesabınız oluyor
@BilalBayar;
Hesabını bir anlık öfkeyle sildiren kişiler için 1 yıllık kurumsal üyelik aldırıyorum. "Öfkeyle oturan, zararla kalkar" arkadaşlar..
Tamam almayı kabül ediyorum, yeter ki hesabım açılsın