• 16-05-2022, 01:46:05
    #1
    Merhaba 25 yaşındayım. 3 tane samimi arkadaşım var. Ama samimilik dediysem haftada bir konuşuruz. 2 si başka şehirde üniversite okuyor 1 i ile aynı şehirdeyiz askerden yeni geldi

    Arkadaşlığımız biriyle lise 1'e biriyle lise 3'e biriyle de ortak arkadaşlık üzerine dayanıyor. Beraber eğleniyoruz diye düşünürken her seferinde bensiz işler yaptıklarını görüyorum. Ama hiç bir zaman buluştuğumuzda ben bunları söylemedim içimde de biriktirmedim her zaman olabilir o an öyle gelişmiştir diye yorumladım. Ta ki iki olaya kadar.

    Geçen sene bayramda üni okuyanların arkadaşları geldi ve bunlar 4 ü takıldı bir alo bile denilmedi bana. Bugünde yine üni okuyanların memleketine gitmişler burada olanla beraber 1 haftadır bir alo bile demediler. Bu arada bende ayağımı kırdım alo bile yok. Bir de arkadaşlardan biri ben işe girdikten sonra onlar hala okul okuyor diye ve benim bir de kız arkadaşım var diye seni pozitif anlamda kıskanıyorum valla gibi salak bir cümle kurdu son buluşmamızda. Ve bir sürü kendimi dışlanmış hissedeceğim ama asla kendimi o topa atıpta arkadaşlığımı kimseyle bozmak istemediğim için böyle olaylar oldu arada.

    Çocuk değilim ama üzgünüm ne yapmam lazım nasıl davranmam lazım bilemiyorum. Konuşup çat çat söylesem mi bu durumlardan hoşlanmadığımı mı anlatsam sussam çekilsem mi hayatımdan gerçekten mi çıkarsam kararsızım.
  • 16-05-2022, 01:48:12
    #2
    kardeşim bi yerden sonra herkes hayatına bakıyor o yüzden sen de mesleğin her neyse ona odaklan ve yükselmeye bak

    sen yükselirsen onlar buraya gelip böyle konu açacaklar
  • 16-05-2022, 01:48:18
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendileri ile konuş içindekileri dök hala aynı ise sende onlar yokmuş gibi hayatına devam et hocam gerçek dostluk olunca bu şekilde davranılmaz
  • 16-05-2022, 01:49:17
    #4
    DigitalCheap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendileri ile konuş içindekileri dök hala aynı ise sende onlar yokmuş gibi hayatına devam et hocam gerçek dostluk olunca bu şekilde davranılmaz
    Hocam böyle bir konu açsam çocuk gibi alınganlık yapmışım gibi hissedeceğimi düşünüyorum. Sence benimki çocuk gibi alınganlık mı ?
  • 16-05-2022, 01:50:15
    #5
    Sen hedeflerine koş arkadaş adamın arkasını kazar

    Tek Dost Allah dır kuldan dost olmaz dostlar ölmez kul ölür kuldan dost olmaz

    herkes benim için kraldır krallar ölür sende kral de geç
  • 16-05-2022, 01:50:29
    #6
    Platin üye
    https://youtu.be/WG-q_LCcc3Q
  • 16-05-2022, 01:51:30
    #7
    Assmoreira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam böyle bir konu açsam çocuk gibi alınganlık yapmışım gibi hissedeceğimi düşünüyorum. Sence benimki çocuk gibi alınganlık mı ?
    Yani arandaki samimiyete göre değişir tabi ben olsam argo olarak konuşurum nedir la bu hareketleriniz gibisinden girerim sonra nabza göre şerbet veririm
  • 16-05-2022, 01:53:09
    #8
    Kardeşim bir daha denk gelirseniz anasınà avradina sov hepsinin.Sen para yapmaya bak.30 yaşında cebinde para varsa ne ortamlar senin olur.Şimdi bu apacilerin peşinden koşma,onlar şu an keyif yapsınlar. Sonra sen keyif yapar gereken cevabı sonra verirsin.
  • 16-05-2022, 01:54:47
    #9
    ApolloGreek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim bir daha denk gelirseniz anasınà avradina sov hepsinin.Sen para yapmaya bak.30 yaşında cebinde para varsa ne ortamlar senin olur.Şimdi bu apacilerin peşinden koşma,onlar şu an keyif yapsınlar. Sonra sen keyif yapar gereken cevabı sonra verirsin.
    Kimsenin peşinden koşmuyorum zaten storyden izliyoruz