Merhaba 25 yaşındayım. 3 tane samimi arkadaşım var. Ama samimilik dediysem haftada bir konuşuruz. 2 si başka şehirde üniversite okuyor 1 i ile aynı şehirdeyiz askerden yeni geldi
Arkadaşlığımız biriyle lise 1'e biriyle lise 3'e biriyle de ortak arkadaşlık üzerine dayanıyor. Beraber eğleniyoruz diye düşünürken her seferinde bensiz işler yaptıklarını görüyorum. Ama hiç bir zaman buluştuğumuzda ben bunları söylemedim içimde de biriktirmedim her zaman olabilir o an öyle gelişmiştir diye yorumladım. Ta ki iki olaya kadar.
Geçen sene bayramda üni okuyanların arkadaşları geldi ve bunlar 4 ü takıldı bir alo bile denilmedi bana. Bugünde yine üni okuyanların memleketine gitmişler burada olanla beraber 1 haftadır bir alo bile demediler. Bu arada bende ayağımı kırdım alo bile yok. Bir de arkadaşlardan biri ben işe girdikten sonra onlar hala okul okuyor diye ve benim bir de kız arkadaşım var diye seni pozitif anlamda kıskanıyorum valla gibi salak bir cümle kurdu son buluşmamızda. Ve bir sürü kendimi dışlanmış hissedeceğim ama asla kendimi o topa atıpta arkadaşlığımı kimseyle bozmak istemediğim için böyle olaylar oldu arada.
Çocuk değilim ama üzgünüm ne yapmam lazım nasıl davranmam lazım bilemiyorum. Konuşup çat çat söylesem mi bu durumlardan hoşlanmadığımı mı anlatsam sussam çekilsem mi hayatımdan gerçekten mi çıkarsam kararsızım.
Dost sandıklarım gerçekten dostum değil gibi hissediyorum
17
●576
- 16-05-2022, 01:46:05
- 16-05-2022, 01:48:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kendileri ile konuş içindekileri dök hala aynı ise sende onlar yokmuş gibi hayatına devam et hocam gerçek dostluk olunca bu şekilde davranılmaz
- 16-05-2022, 01:49:17Hocam böyle bir konu açsam çocuk gibi alınganlık yapmışım gibi hissedeceğimi düşünüyorum. Sence benimki çocuk gibi alınganlık mı ?DigitalCheap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2022, 01:51:30Yani arandaki samimiyete göre değişir tabi ben olsam argo olarak konuşurum nedir la bu hareketleriniz gibisinden girerim sonra nabza göre şerbet veririmAssmoreira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2022, 01:53:09Kardeşim bir daha denk gelirseniz anasınà avradina sov hepsinin.Sen para yapmaya bak.30 yaşında cebinde para varsa ne ortamlar senin olur.Şimdi bu apacilerin peşinden koşma,onlar şu an keyif yapsınlar. Sonra sen keyif yapar gereken cevabı sonra verirsin.
- 16-05-2022, 01:54:47Kimsenin peşinden koşmuyorum zaten storyden izliyoruzApolloGreek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle