Hocam böyle bir konu açsam çocuk gibi alınganlık yapmışım gibi hissedeceğimi düşünüyorum. Sence benimki çocuk gibi alınganlık mı ?
Yani arandaki samimiyete göre değişir tabi ben olsam argo olarak konuşurum nedir la bu hareketleriniz gibisinden girerim sonra nabza göre şerbet veririm