DigitalCheap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendileri ile konuş içindekileri dök hala aynı ise sende onlar yokmuş gibi hayatına devam et hocam gerçek dostluk olunca bu şekilde davranılmaz
Hocam böyle bir konu açsam çocuk gibi alınganlık yapmışım gibi hissedeceğimi düşünüyorum. Sence benimki çocuk gibi alınganlık mı ?