2 aylık üyesiniz son zamanlarda forumun iyice ayarı kaçtı ne demek tam olarak?
1-2 çözülebilecek anlık hata mıdır iyice son zamanlarda ayarı kaçıran. Bazen görmezden geleyim, sabredeyim, ekmeğinden olmasınlar diyorum fakat ayarı kaçırıyorsunuz 👍🏻
Eski üyelerden (multi)kontrol ederseniz Coşkun hocam
ekran kaymasıda cabası. sürekli alta inince aylardır böyle.
söyledik bakan olmadı.
3-4 konu gezdikten sonra donma oluyor baglantıyı kesiyor r10. ip ye baktıklar fakat çözüm yok benle alakası varmıs yapmadıgım şey kalmadı..
Aynısını bende yaşıyorum ama çok önemli değil bağlantı kesildikten sonra sayfayı yenileyince düzeliyor.
Evet @EftalBulut; a bununda bilgisini verdim. Bu olay toplamda 60-70 kişi de mevcut. tahminimizce adblock ya da vb. tarzda browser eklentileri kullananlar css ile çakıştıkları için titreme sorunu yaşıyorlar gibi.
Adblocktan kaynaklanıyor aynısı bende de oluyor.
Kopma sorunu bende de var birden sayfa gidiyor bağlantı kopuyor sorun olduğunda ekran resmi atabilirim.
Yanı o kadar güzellik var ken r 10 sadece buna takılıyor olamazsınızbence hocam ben de farkındayım fakat r10 da farkıdna hepsinin yenilikler kısmınadn her gün iyileştirmeler yapılıyor geçen bir konu acılmıştı kac seneside r10 diye nerden nereye gelmiş şükür diyelim iyi forumlar.
Adblocktan kaynaklanıyor aynısı bende de oluyor.
Kopma sorunu bende de var birden sayfa gidiyor bağlantı kopuyor sorun olduğunda ekran resmi atabilirim.
Düzeltildi. Titreme sorunu artık yok tekrar deneyebilir misiniz?
Yanı o kadar güzellik var ken r 10 sadece buna takılıyor olamazsınızbence hocam ben de farkındayım fakat r10 da farkıdna hepsinin yenilikler kısmınadn her gün iyileştirmeler yapılıyor geçen bir konu acılmıştı kac seneside r10 diye nerden nereye gelmiş şükür diyelim iyi forumlar.
evet düzeldi. kaç aydır söylüyorduk fakat hep yarım kalıyordu.
bizzat ilgilendiğiniz için teşekkürler.
şuan kayma sorunu yok, donmayı deneyeceğim. birkaç kon gezip