ekran kaymasıda cabası. sürekli alta inince aylardır böyle.
söyledik bakan olmadı.
3-4 konu gezdikten sonra donma oluyor baglantıyı kesiyor r10. ip ye baktıklar fakat çözüm yok benle alakası varmıs yapmadıgım şey kalmadı..
Aynısını bende yaşıyorum ama çok önemli değil bağlantı kesildikten sonra sayfayı yenileyince düzeliyor.