Yanı o kadar güzellik var ken r 10 sadece buna takılıyor olamazsınızbence hocam ben de farkındayım fakat r10 da farkıdna hepsinin yenilikler kısmınadn her gün iyileştirmeler yapılıyor geçen bir konu acılmıştı kac seneside r10 diye nerden nereye gelmiş şükür diyelim iyi forumlar.