
R10 hatası, 22251 saniye bekleyin.
70
●4.656
- 16-05-2022, 01:35:38Yönetici onayı bekliyorHata halen düzelmedi hicbir yere giremiyorum aynen böyleyim.royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2022, 09:32:43AdministratorMerhaba,Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yavaş derken? sizde hangi kısımlar yavaş açılıyor - 16-05-2022, 09:36:35Administrator2 aylık üyesiniz son zamanlarda forumun iyice ayarı kaçtı ne demek tam olarak?AdsenseBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-2 çözülebilecek anlık hata mıdır iyice son zamanlarda ayarı kaçıran. Bazen görmezden geleyim, sabredeyim, ekmeğinden olmasınlar diyorum fakat ayarı kaçırıyorsunuz 👍🏻 - 16-05-2022, 09:42:05Administratorsizin haricinizde bu şekilde yazan kimse olmadı. Kısaca ziyaret eden sürekli R10u kullanan on binlerce kullanıcıda bu sorun yok.Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sebeple genel bir sorun değil gibi duruyor çözülebilecek olsa çözümlenir. 90+ yetkili sürekli R10 da tüm işlemleri yapıyor, tüm sayfaları geziyor hepsi farklı cihaz farklı network farklı browser farklı işletim sistemi kullanıyor onlarda bu sorunu yaşamıyorlar.
1. Bazen aramalarda, yeni mesaj, yeni konu, özel mesaj gönderimlerinde vb. çok fazla sunucu aynı anda kullandığımız için xxxx saniye beklemelisiniz uyarısını biliyoruz,
2. Olarak Sürekli 2FA sorma sorunu var bunu da biliyoruz.
Bugün bunları çözümlüyor oluruz arkadaşlar.

)))