ekran kaymasıda cabası. sürekli alta inince aylardır böyle.
söyledik bakan olmadı.
3-4 konu gezdikten sonra donma oluyor baglantıyı kesiyor r10. ip ye baktıklar fakat çözüm yok benle alakası varmıs yapmadıgım şey kalmadı..