Konu
R10 hatası, 22251 saniye bekleyin.
16-05-2022, 02:06:03
#5
Tartaros
ekran kaymasıda cabası. sürekli alta inince aylardır böyle.
söyledik bakan olmadı.
3-4 konu gezdikten sonra donma oluyor baglantıyı kesiyor r10. ip ye baktıklar fakat çözüm yok benle alakası varmıs yapmadıgım şey kalmadı..