ekran kaymasıda cabası. sürekli alta inince aylardır böyle.
söyledik bakan olmadı.
3-4 konu gezdikten sonra donma oluyor baglantıyı kesiyor r10. ip ye baktıklar fakat çözüm yok benle alakası varmıs yapmadıgım şey kalmadı..
sizin haricinizde bu şekilde yazan kimse olmadı. Kısaca ziyaret eden sürekli R10u kullanan on binlerce kullanıcıda bu sorun yok.
Bu sebeple genel bir sorun değil gibi duruyor çözülebilecek olsa çözümlenir. 90+ yetkili sürekli R10 da tüm işlemleri yapıyor, tüm sayfaları geziyor hepsi farklı cihaz farklı network farklı browser farklı işletim sistemi kullanıyor onlarda bu sorunu yaşamıyorlar.
1. Bazen aramalarda, yeni mesaj, yeni konu, özel mesaj gönderimlerinde vb. çok fazla sunucu aynı anda kullandığımız için
xxxx saniye beklemelisiniz uyarısını biliyoruz,
2. Olarak Sürekli
2FA sorma sorunu var bunu da biliyoruz.
Bugün bunları çözümlüyor oluruz arkadaşlar.