• 15-05-2022, 18:24:38
    #1
    Merhaba,

    7-24 burda olan 5-10 kişilik bir ekip var her mesajlarının içinde ah vah ediyor 3 mesajlarından 2'si param yok pulum yok paraya ihtiyacım var. Sanki bi onların paraya ihtiyacı varmış gibi davranmaları yetmiyormuş gibi 7-24 burdalar. Alınır mısınız darılır mısınız? gram umrumda değil paraya ihtiyacınız varsa gidin iş arayın. R10'da son 1-2 aydır piyasa falan berbat durumda, aklı başında herkes bunu bilir ve gününü 24 saatini burada iş yok para yok diyerek geçirmez.

    Alıntı
    Her kim ihtiyacını kendi gibi birine üç gün üst üste anlatırsa, Allah onu sabredenler saymaz.
    Benim düşüncem yukarıdaki yazıldığı gibidir, isteyen istediği yorumu yapabilir herhangi bir çekingem ya da alıngalığım olmayacaktır, sevgiler.
  • 15-05-2022, 18:26:06
    #2
    Benim yok
  • 15-05-2022, 18:26:08
    #3
    bana da sabahliğin banlanmış bir kişi ulaştı. öğrenciyim şöyle böyle. iş arayana iş çoook.
  • 15-05-2022, 18:26:15
    #4
    bir rivayete göre geçimlerini çekilişlerden sağlıyorlar
  • 15-05-2022, 18:26:49
    #5
    Platin üye
    kolay olana kaçıyor millet artık. çalışmak iş bularak bişey elde etmek zor snuçta . 'onlara göre '
  • 15-05-2022, 18:26:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    @Peace; Üstat zaten buradan geçimini sağlayan kişiler değil o yazanlar. Burayı tamamlayıcı unsur olarak görenler.
  • 15-05-2022, 18:28:54
    #7
    özelden yazmış birisi siz iyi niyetli duyarlı birine benziyorsunuz faturamı ödeyemiyorum makale satabilirim diye. ya adam imzama baksa anlayacak ama ona bile tenezzül etmemiş.dolandıracak sanırım. r10 da umduğunu bulamamışta olabilir. dolu mecra var satış yapacak ama burayı kötü amaçlara hizmet için kullanmaları garip
  • 15-05-2022, 18:32:07
    #8
    Etkileşim artsın, malum piyasa sıkıntılı bir durumda diye burada marka bulma konusunda bir yarışma oluşturduk. Ödül 4.000 TL'ydi. Bir kişide belki beğenilir diye mesaj göndermedi. ) (Sonuç olarak markayı kendi içimizde çözdük.)
    Buna benzer bir sürü de konu açılıyor burada, ağlayan arkadaşları buralarda da göremiyoruz. Emek yok, sadece fikir üreteceksin ama o da yok.

    Hem para yok diyip, hem gereksiz zaman harcayan insan sayımız maalesef çok fazla.
  • 15-05-2022, 18:32:12
    #9
    Kafası çalışan adam her türlü iş bulur para kazanır. Anı kurtarmaya yönelik değil de azimli ve planlı çalışan da aynı şekilde. İşini aramak adına ilan açana saygım sonsuz ama duygu sömürüsü yapanlara ben de ayarım.