Merhaba,
7-24 burda olan 5-10 kişilik bir ekip var her mesajlarının içinde ah vah ediyor 3 mesajlarından 2'si param yok pulum yok paraya ihtiyacım var. Sanki bi onların paraya ihtiyacı varmış gibi davranmaları yetmiyormuş gibi 7-24 burdalar. Alınır mısınız darılır mısınız? gram umrumda değil paraya ihtiyacınız varsa gidin iş arayın. R10'da son 1-2 aydır piyasa falan berbat durumda, aklı başında herkes bunu bilir ve gününü 24 saatini burada iş yok para yok diyerek geçirmez.
Alıntı
Her kim ihtiyacını kendi gibi birine üç gün üst üste anlatırsa, Allah onu sabredenler saymaz.
Benim düşüncem yukarıdaki yazıldığı gibidir, isteyen istediği yorumu yapabilir herhangi bir çekingem ya da alıngalığım olmayacaktır, sevgiler.