Etkileşim artsın, malum piyasa sıkıntılı bir durumda diye burada marka bulma konusunda bir yarışma oluşturduk. Ödül 4.000 TL'ydi. Bir kişide belki beğenilir diye mesaj göndermedi. ) (Sonuç olarak markayı kendi içimizde çözdük.)
Buna benzer bir sürü de konu açılıyor burada, ağlayan arkadaşları buralarda da göremiyoruz. Emek yok, sadece fikir üreteceksin ama o da yok.

Hem para yok diyip, hem gereksiz zaman harcayan insan sayımız maalesef çok fazla.