7-24 burda olan 5-10 kişilik bir ekip var her mesajlarının içinde ah vah ediyor 3 mesajlarından 2'si param yok pulum yok paraya ihtiyacım var. Sanki bi onların paraya ihtiyacı varmış gibi davranmaları yetmiyormuş gibi 7-24 burdalar. Alınır mısınız darılır mısınız? gram umrumda değil paraya ihtiyacınız varsa gidin iş arayın. R10'da son 1-2 aydır piyasa falan berbat durumda, aklı başında herkes bunu bilir ve gününü 24 saatini burada iş yok para yok diyerek geçirmez.
Alıntı
) (Sonuç olarak markayı kendi içimizde çözdük.)