Aranızda İnterpark duyan veya kullanan var mı R10 halkı :)
4
●186
- 12-05-2022, 22:34:53Merhabalar, bugün bir tanıdığım bir abim İnterpark isimli uygulama üzerinden para kazandığını vs anlattı çekim yaptığını vs iletti.Bu konu hakkında daha fazla bilgisi olan veya kullanan var mıdır ?
- 17-05-2022, 22:58:27banada geldi bi tanıdık 117dolar cıkardı binance hesabıma onun refiyle üye oldum kesinlikle bence ponzi sistemi güven olmaz arkadaş bana 117 doları kendi verdiği için girdim sistemearsivmerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2022, 23:02:28Ponzi sistem çok fazla aynı sistemden dolaşıyor ortalıktan. Girdiğiniz de bir gece pılıyı pırtıyı toplayıp gidiyorlar para yatıranlarda arkalarından onlara bakıyor. İlk giren kişiler para kazanıyor sonradan girenler hep kaybetmeye mahkum
Benim gireceklere tavsiyem girmeyin.
- 23-05-2022, 17:32:46Ponzi sistemidir.
Kripto cüzdanlarını incelediğinizde 7 milyon dolardan fazla bir para geldiğini ve çeyreğinin bile çıkmadığını görürsünüz. Soğuk cüzdanlara çekim yapılıyor ve cüzdanda iç ediliyor.
Kısa süre içerisinde patlayacağı kesin. 1000 dolar üzerini kuru bahane ederek ödemeyeceklerini duyurmuşlardı bir ara. 4 aylık bir sistem olmakla beraber patlaması an meselesidir. Türkiye nin bir çok ilçesinde popüler durumdadır. Dikkatli olun.
Benim gireceklere tavsiyem girmeyin.