Konu
Aranızda İnterpark duyan veya kullanan var mı R10 halkı :)
23-05-2022, 17:30:47
#4
zdearban
bizim iş yerine dadandılar, 15-20 kişi oynuyordu, bende üye olucaktım ama parayı gönderdiğimiz kişi bildiğimiz şahıs, interparkla alakası yok
bugün patlamışlar kara kara düşünüyorlar