Yıl olmuş 2022 emlakçılar neden var
27
●1.352
- 12-05-2022, 06:12:32İsmi sahibinden olan sitede sahibinden ev kiralayan veya satandan çok emlakçı var. Mesaj atıyoruz arıyoruz cevap bile vermiyorlar. Yıl olmuş 2022 teknoloji çağında yaşıyoruz neden bu varlıklara bedavadan para kazandırıyoruz. Aylık gelirimde çok şükür iyi emlak bedeli veremiyecek durumumdada değilim ama insanın zoruna gidiyor bedavadan para kazanmaları.
- 12-05-2022, 06:26:07Neden cevap vermiyorlar? Bakıyorlar daireye yahut eve ne kadar ilgi var. Ona göre fiyat güncelliyorlar.maxsical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2022, 06:40:39Komisyonculuk yapan her kurum neden var asıl sorun bu başkasının evini sana kiralıyor aracı oluyor parasını aldımı işi bitiyor.

Aslında bu olay Türkiye'de böyle Avrupa'da veya gelişmiş ülkelerde emlakçı kiralayan ve kiraya veren için iyi bir mekanizma fakat Türkiye de durum malesef böyle işlemiyor parayı alan kayboluyor. - 12-05-2022, 06:50:31Başka mal varlığınız varmı hocam onlarıda yazın talibiniz çıkar belkiMuratcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2022, 06:51:42Yer Eskişehir. Tarih geçen ay. Gerçekleşen hadise, alt komşu evi gezdirdi sunum yaptı, emlakçı kendi komisyonunu aldı, 1 tane de kapora bayıldık.
- 12-05-2022, 07:01:36Gürcistanda bile emlakçı komisyonu mülk sahibinden alınıyor, burada kiracıdan alınıyor. 😃 Adı üstünde kiracı ya. Bu kadar yüklenilir mi? Bizde çok fazla ve her alanda vur abalıya var. İt baÄŸlasan oturulmayacak evlere 3-5 bin kiralar isteniyor. Allah yardımcımız olsun.
