Komisyonculuk yapan her kurum neden var asıl sorun bu başkasının evini sana kiralıyor aracı oluyor parasını aldımı işi bitiyor.

Aslında bu olay Türkiye'de böyle Avrupa'da veya gelişmiş ülkelerde emlakçı kiralayan ve kiraya veren için iyi bir mekanizma fakat Türkiye de durum malesef böyle işlemiyor parayı alan kayboluyor.