Gürcistanda bile emlakçı komisyonu mülk sahibinden alınıyor, burada kiracıdan alınıyor. 😃 Adı üstünde kiracı ya. Bu kadar yüklenilir mi? Bizde çok fazla ve her alanda vur abalıya var. İt bağlasan oturulmayacak evlere 3-5 bin kiralar isteniyor. Allah yardımcımız olsun.