• 11-05-2022, 13:48:30
    #1
    Herkese iyi forumlar, dolandırıldığım bir müşteri ile çalışırken veritabanının yedeğini almamı istemişti. Daha sonra bir kaç iş yaptırdıktan sonra dolandırıp gitti. Dün gece veritabanı yedeğini fark ettim ve içinde yüzlerce kullanıcı bilgisi var. Bu bilgileri kendi reklamımızı yapmak için toplu mail ya da toplu sms ile kullanırsak suç işlemiş oluyor muyuz? Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
  • 11-05-2022, 13:49:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tabi ki suç. Bende suç işleyim ödeştik gibi birşey olur
  • 11-05-2022, 13:50:35
    #3
    Bence hiç buluşma belki verideki kişileride dolandırmıştır.
  • 11-05-2022, 13:50:50
    #4
    Suç olur
  • 11-05-2022, 13:51:31
    #5
    HasanErol07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hiç buluşma belki verideki kişileride dolandırmıştır.
    Dolandırmış hocam zaten yarıdan fazlası mağdur
  • 11-05-2022, 13:55:00
    #6
    Wordpress
    Suç işlemiş olursun ve yaptırımları da ağır olur.
  • 11-05-2022, 13:55:32
    #7
    Tabi ki suç hocam soru mu bu adalet mahlemelerce sağlanır kimse kendi adaletini sağlayamaz. Gidip şikayet edin o dosyaları da kanıt olarak sunun işin peşine düşün.
  • 11-05-2022, 13:56:32
    #8
    BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki suç hocam soru mu bu adalet mahlemelerce sağlanır kimse kendi adaletini sağlayamaz. Gidip şikayet edin o dosyaları da kanıt olarak sunun işin peşine düşün.
    Siz de dahil bir kaç kişi beni yanlış anladı. Amacım intikam almak ya da adalet sağlamak değil ki. Sadece bu durumu kendi çıkarıma çevirebilir miyim diye sormak istemiştim teşekkürler cevabınız için.
  • 11-05-2022, 13:57:57
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    suatbuyukboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz de dahil bir kaç kişi beni yanlış anladı. Amacım intikam almak ya da adalet sağlamak değil ki. Sadece bu durumu kendi çıkarıma çevirebilir miyim diye sormak istemiştim teşekkürler cevabınız için.
    Sms atmadiğin sürece mail atmak suç değil.