Herkese iyi forumlar, dolandırıldığım bir müşteri ile çalışırken veritabanının yedeğini almamı istemişti. Daha sonra bir kaç iş yaptırdıktan sonra dolandırıp gitti. Dün gece veritabanı yedeğini fark ettim ve içinde yüzlerce kullanıcı bilgisi var. Bu bilgileri kendi reklamımızı yapmak için toplu mail ya da toplu sms ile kullanırsak suç işlemiş oluyor muyuz? Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.