• 10-05-2022, 23:04:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Valla iyi para saydım, 500 Euro + KDV. Hayatımdaki en iyi kulaklık diyebilirim. Bundan ötesi HiFiMAN kulaklıkları.
  • 10-05-2022, 23:06:12
    #2
    Hayırlı olsun, dünyanın en kaliteli kulaklık markası..

    Ben 2-3 yıl önce hd 450bt kullanıyordum metro da kısmak zorunda kalıyordum şöför duyuyordu..
  • 10-05-2022, 23:06:49
    #3
    Hayırlı olsun aldığın yeri mahsuru yoksa atabilirmisin.
  • 10-05-2022, 23:19:06
    #4
    En sevdiğim kulaklık markası ş'lerde sıkıntı çıkarıyor mu aceba
  • 10-05-2022, 23:23:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    eminozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun aldığın yeri mahsuru yoksa atabilirmisin.
    HiFiLife dostum, Türkiye'deki en sağlam HiFi dünyası, mağazası.
  • 10-05-2022, 23:24:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HevontaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sevdiğim kulaklık markası ş'lerde sıkıntı çıkarıyor mu aceba
    Hayır, ses oldukça temiz. Bundan ötesi HiFiMAN kulaklıkları. Ben mesela HD 800S ile arasında sahne dışında fark göremedim. Saygılarımla.
  • 10-05-2022, 23:35:28
    #7
    Ciddi ciddi 10k paramı verdiniz