HevontaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En sevdiğim kulaklık markası ş'lerde sıkıntı çıkarıyor mu aceba
Hayır, ses oldukça temiz. Bundan ötesi HiFiMAN kulaklıkları. Ben mesela HD 800S ile arasında sahne dışında fark göremedim. Saygılarımla.